Често задавани въпроси

Какво е CD-Key? 

Какво е Steam Gift? 

Какво е Steam Account и какви са разликите спрямо Non-Steam и Cracked Steam? 

Как да съм сигурен, че няма да бъда измамен? 

Какви са възможните начини на плащане? 

За колко време се получава покупката? 

Как мога да си върна обратно платената сума, при отказ от услугата? 

Помощна документация и информация за използване 

Доказателства за легитимност, коректност и лоялност:

 

Начини на плащане

Банков превод повече
Банков превод
Заплащането се извършва чрез банков превод на сумата, за предпочитане в клон на Банка ДСК.
ePay повече
Плащане през ePay
Плащането се извършва след предварителна регистрация в системата на ePay.
EasyPay повече
EasyPay
Плащането може да се извърши във всеки клон (каса) на EasyPay, без да е необходима предварителна регистрация в системата на EasyPay.
PayPal повече
PayPal
Плащането се извършва след предварителна регистрация в системата на PayPal.
Skrill (Moneybookers) повече
Skrill (Moneybookers)
Плащането се извършва през уеб сайта на Skrill (Moneybookers). Необходимо е да се добавите кредитната или дебитната си карта във Вашият акаунт, да го Verify-цирате, качите средства и след това да ни ги изпратите.
Еконт Експрес повече
Еконт Експрес

Необходимо е да посетите офис на Еконт Експрес и да извършите заплащане чрез паричен превод по банков път (IBAN).
Български пощи повече
Пощенски паричен превод
Плащането може да се извърши във всеки клон на Български пощи, чрез изпращане на стандартен пощенски паричен превод по IBAN.
На място повече
На място
След предварително уговорена среща.
повече
Дебитни/кредитни карти
Заплащането може да се извърши през системата на Борика или през 2CheckOut.
Поддържат се Visa (Classic & Electron), MasterCard, Maestro, дебитни карти и др.
  • Visa (Classic & Electron)
  • MasterCard
  • Плащане през системата на БОРИКА
  • American Express
  • Discover Novus
  • Diners Club International
  • JCB Cards